DIS IS ME
Patricia|16|Canada
CURRENT FAVS
Music: Demi Lovato, Union J, 5SOS
Song(s):Social Casualty - 5SOS
Shows: The Fosters, PLL, Switched at Birth
Youtubers: Dan + Phil, WULAS, Zoella, Connor Franta, PointlessBlog, Joey Graceffa, Tanya Burr, Jim Chapman, ThatcherJoe, LaurDIY, Marcus Butler, Niomi Smart
Currently I'm
watching: The Fosters, PLL, Switched at Birth
behind on:The Vampire Diaries, The Originals, New Girl, The Big Gang Theory, Modern Family, Teen Wolf
Rewatching:Boy Meets World, Gossip Girl
Wanting to watch: 90210, The Secret Life of an American Teenager, One Tree Hill (I've watched seasons 1-4ish, but I'll probably rewatch it all as it's been like 4 years since I watched it), Orange is the New Black
ON SUMMER BREAK WOO HOO!

hho-hhe:

When someone unfollows me I take it very personally.

posted 2 hours ago with 123,284 notes , via , source - reblog
#me lol

unionjadore:

okay i found this on the interwebz and i feel like it accurately portrays my thoughts about george shelley like 100%

posted 5 hours ago with 13 notes , via , source - reblog

As long as we’re together, it’s all good.

posted 6 hours ago with 174 notes , via , source - reblog
#this was my fav part :') #tmv

Jaymi - Tonight (We live forever)

posted 6 hours ago with 110 notes , via , source - reblog
#jh #tmv

Cat is seriously the funniest person on twitter :’)

posted 7 hours ago with 1 note - reblog
#caterina lopez

neonhaz:

Okay this is gonna sound really stupid but

I feel kinda bad for them because this is the first twitcam they’ve done in a while so they were probably really looking forward to it and it just glitches out on them

this is even more stupid but I would feel so humiliated if that happened to me…

posted 7 hours ago with 5 notes , via , source - reblog
#I KNOW RIGHT?! #:(

unionjadore:

even though the internet was crappy (and i’m pretty sure josh may or may not have also been taking a crappy) at least they tried their best! ♡ i feel bad, they were so excited to chat with all of us aw. i’m sure they’ll make it up to us anyway, though, they always do. :) 

posted 8 hours ago with 10 notes , via - reblog

unionjworldnews:

@unionjworld: INTERNET IS DOWN! 👎 #UnionJTonightTwitcam x

unionjadore:

it’s not a union j twitcam if there aren’t technical difficulties hahaha

posted 8 hours ago with 11 notes , via - reblog

i’m honestly so excited for the twitcam today cuz it’ll be the first one in SO long, AND, i’ll actually be able to watch it live for once, since there’s no school ^.^

posted 8 hours ago with 4 notes - reblog
#union j #i'm so happy :3